اطلس بازار ایران

وب سایت اطلس بازار ایران کلیک کنید

این مجموعه یک راهنمای جامع است که عدم حضور در آن ، به نوعی عدم حضور در چرخه ی اقتصادی تلقی می شود ، چراکه از طریق این مجموعه تمامی تولید کنندگان و بازرگانان کالاهایی که تمایل به عرضه آن دارند را به راحتی می توانند معرفی کنند .

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

الف - کالاها و خدمات مورد نیاز عموم مردم و متخصصان ، در این سامانه بر اساس نزدیکترین مرکز دسترسی به آن ها نسبت به محل مورد نظر معرفی شده است.

ب - با استفاده از این سامانه ، برای رفع نیازهای روزمره ، دیگر نیاز به تردد غیر ضروری در سطح شهر و اتلاف وقت و انرژی و صرف هزینه های هنگفت نیست.

ج - با بررسی قیمت کالا و خدمات مورد نظر ، از طریق تماس تلفنی با فروشندگان و یا تولید کنندگان ، احتمال خسارات ناشی از عدم اطلاع کافی از بهای آن ها از بین می رود.

د - تولید کنندگان و بازرگانان کالاهای مختلف از طریق این سامانه می توانند با ارزان ترین و سریع ترین روش ممکن برای کالای خود مشتری پیدا کنند.

ن - در دسترس بودن اطلاعات صاحبان مشاغل ، تولید کنندگان و بازرگانان در این مجموعه موجب تسهیل روابط دادوستد و در نتیجه رونق اقتصادی می شود.

و - این سامانه بر خلاف سایر رسانه ها ، برای 365 روز در سال ، 7 روز در هفته و 24 ساعت در شبانه روز قابل دسترسی می باشد.

ی - این مجموعه یک راهنمای جامع است که عدم حضور در آن ، به نوعی عدم حضور در چرخه ی اقتصادی تلقی می شود ، چراکه از طریق این مجموعه تمامی تولید کنندگان و بازرگانان کالاهایی که تمایل به عرضه آن دارند را به راحتی می توانند معرفی کنند .
  • ۹۳/۱۰/۱۰
  • اطلس بازار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی